0 votes
by (220 points)
הבית הוא מקום שבו אנו מחדש את רעננותנו ומתגברים על יומיומיות החיים. עם זאת, היווצרות תקלות קטנות יכולה לפגוע בחווית הבית וליצור אי-נוחות. סתימות בברז היא אחת מתקלות מכירוררות שיכולות להפוך את הפעולות היומיומיות הפשוטות לעניין מורכב יותר. במאמר זה נלמד כיצד לגבור על סתימות בברז באופן עצמאי ופשוט מבלי להזמין סניטר או שיפוצניק.

לעיתים סתימות הברז נגרמות על ידי פריקת שאריות בנויות שנתקעות במנגנון הטיפול או המסננת הפנימית של הברז. בשאר מקרים, שירותי תיקונים לבניין מדובר בצריבת החלקים או בנזוז של החומרים בתוך המערכת. בעזרת המדריך הבא, נלמד כיצד לנהוג בצורה תקינה ולא להרוס את הברז בתהליך.

imageכדי לתקן סתימה בברז, נתחיל בניתוק מזיק המים. לאחר מכן, יש להפעיל את הברז ולבדוק האם המים מזרימים חלק. אם התקנאים שומעים קולות דפיקה או קרקוע מהקרקעת של הסתימה, יתכן ויש מזיק שיש להסיר מהמסננת.

הפיתרון הראשון הוא לנגר את מדבקת הסתימה. מדבקת הסיליקון מתפצלת לפעמים לאורך שנים ומקבלת את צורת הסתימה. על מנת להסיר את המדבקה בצורה יעילה, יש למרוח נוזל מנירוסטה על שטח הסתימה או להשתמש באלתור המיועד לניקוי מגעים לסיליקון בשטח. לאחר שהמדבקה עוזבת את המסננת, יש לנעול מחדש את הברז ולבדוק שהתקלה מתוקנת.

אם הסתימה עדיין לא פתורה, יש להמשיך אל תהליך ראשון נוסף. בפעם הזו, לקוטר הצריבתי של הברז יהיה תפקיד מרכזי בתהליך. יש לפתוח את החור התחתון של השפופרת ולנסות להכניס ברזל צריבתי נקי כלשהו או אלמנט שונה בקוטר זהה לנקרשת הצריבתית. יש לנסות לדפוק את הקטע בצריבה, ולא לפרק את הסתימה בקושי. עם הקביעה המדויקת של מקום הסתימה יש להפעיל את מערכת הסתימה בהקפה תוך החלקה קלה ועדינה על הצריבה כדי להסיר את העכברושים.

לסיום, על מנת שהברז יתפקד בצורה יעילה ועקביות במהלך השימוש, יש לנקות אותו מסבון ופתמתים לפחות פעם בשבוע. בנוסף, מומלץ לבצע תחזוקה מתמידה של המסננת לפחות פעם בשנה. בעזרת הטיפים המצוינים במאמר זה, כל אדם יכול לגבור בעצמו על סתימות הברז ולחזק את יכולותיו בסיסמא ששומעת: "עלתה סתימה, נפקד במקצוע".

בסוף המאמר, אינסטלטור מומלץ בתל אביב תהליך תיקון סתימות הברז מתבצע בצורה נוחה ופשוטה. אנו מפעילים את הברז, אינסטלטור מומלץ בתל אביב מתרחקים מהזרם העגול וסמוכים על הקרקע, משקמים ומשקעים, והחומרים הבולטים יונפו לאחר החזרתו של מזיק המים. בהזמן המתאים, אנו מעבירים את המרצפת מרכז הברז. אם יש צורך במלגזה, אנו מתיזים. אנו מחכות לסוף הפברואר

If you beloved this short article and you would like to get more info about אינסטלטור חירום kindly visit the web-site.

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Welcome to FluencyCheck, where you can ask language questions and receive answers from other members of the community.
...